Welkom op mijn reisblog!

9 oktober 2012 - De Rijp, Nederland

Lieve familie, vrienden en vriendinnen

Welkom op mijn reisblog ! Zoals jullie weten heb ik besloten om te gaan stoppen met werken, mijn koffers te pakken en voor ruim 7 maanden te gaan reizen naar Australië, Nieuw Zeeland en Thailand Via dit reisblog probeer ik jullie zoveel mogelijk te laten meegenieten van mijn reis!

Mijn reis gaat starten aan de oostkust van Australie “Cairns’’. Van Cairns ga ik naar beneden reizen om uiteindelijk te eindigen in New South Wales. Hier wil ik in de buurt van Sydney en Melbourne proberen te werken in het onderwijs om mijn reis verder te kunnen bekostigen! Vervolgens wil ik mijn reis voortzetten naar Nieuw-Zeeland en eindigen in Thailand. Maar zoals iedereen al zegt die down under is geweest ''de plannen zulen nog wel een aantal keer wijzingen''. Ik wens iedereen veel lees en vooral kijk plezier bij het volgen van mijn reis!

Dikke kus

Marjolein

Mocht je mij willen bereiken per post kan dat op onderstaand adres: