Daar gaan we dan!

25 oktober 2012 - Cairns, Australië

Lieve allemaal,

Nou daar komt i dan! Mijn eerste verslagje uit Australië!

Na het ontzettend leuke en warme afscheid van iedereen op Schiphol zijn we dan echt begonnen aan ons avontuur! Met het wachten erg gelachen om de leuke briefjes en cadeautjes van Gaby.

We wisten dat ons een behoorlijke reis stond te wachten..echter dachten we na onze eerste stop in Bangkok oooh dit valt best mee..lekker geslapen..heerlijk 2 keer  een heerlijke warme maaltijd.. niet te klagen!  Alleen wisten we toen nog niet dat we 5 keer dezelfde warme maaltijd zouden krijgen en op de vlucht van Taiwan naar Brisbane bijna(dus niet helemaal)  zouden neerstorten:p  De combinatie van 7 keer een warme Chinese maaltijd en de meest verschrikkelijke turbulentie plus wat kotsende mensen om ons  heen in een vliegtuig is niet de meest  lekkere combinatie. Echter bedanken we China Airlines toch voor het niet verhongeren en het uiteindelijk veilig aankomen in Brisbane.

Na 2 dagen vliegen kwamen we dan toch echt aan in het mooie Cairns. We werden vanuit het vliegtuig al lekker gemaakt met de prachtige uitzichten op het Great Barrier Reef en de schitterende kust lijn. We krijgen er nu toch wel echt zin in! Op het vliegveld aangekomen waren gelukkig onze backpacks mee gevlogen en konden we voor het eerst onze GROTE vrienden op onze rug binden..toch wel zwaar..:P  Onze pick up vanaf het vliegveld stond helaas niet klaar om deze 2 verreisde mensen op te halen.. Echter kwam er iemand naar ons toe om te vragen of we met bus 6 mee moesten.. Waarna ik natuurlijk zeg ‘’No thanks we still wait for someboy to pick us up’’ Nou die somebody kwam natuurlijk niet meer.. Uiteindelijk toch bus 6 moeten pakken na ruim een uur wachten..wat de buschauffeur erg grappig vond.

Na aankomst in het hostel waren we kapot en zijn we snel wat gaan eten en gaan slapen..er kwam maar een gedachten in mij op..WENNEN… Wennen te slapen met 6 anderen op een kamer..wennen om in een niet erg schone kamer te slapen..wennen om afscheid te nemen van alle lieve vrienden, vriendinnen en familie uit Nederland. Wennen om niet naar mijn werk te gaan maar om 2 dagen te vliegen naar een ander land,  wennen om niet te weten waar je terecht komt..  MAAR dat maakt het natuurlijk een ontzettend leuke en spannend avontuur ik heb er zin in!

xxx

1. Michelle Bloem:
    Geniet! Xxx
  2. Mirte:
    Heej Mar!!
    Nou dat was wel een pittig verhaal voor je eerste reisverslag!! Leuk om lekker het avontuur aan te gaan!
    Heel veel plezier!!
    Dikke kus van Mirte
  3. Wouter & Chantal:
    Geniet van jullie avontuur!!! X WC
  4. Rudy:
    26 oktober 2012
    Geniet van jullie avontuur!!!
  5. Gerben:
    27 oktober 2012
    Hoi nu ook jou reisblog gevonden dus als ik niet skype dan hier maar een berich achterlaten.